Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2014 03:42 - Казах, че те обичам, но излъгах
Автор: dancing1heart Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1007 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.11.2014 03:58


 Във липсата на ритъм те откривам ръката ти на мен седи
и колкото сърцето е голямо - то ме гледа и тупти
Намерих те под плочките на тротоара и сред поляни от листа
търсеше ли също ти от сянката ми - във всеки вятър, полъх и цветя?
Аз не знам дали ме търси, но е неочаквано да виждам как открадна си от моята душа стърчи от джоба ти под формата на кърпичка за всякакви сълзи и всякакви неща
Какво да правя с тази кърпичка? Да я открадна ли обратно пак при себе си? Да я открадна ли, но знам, че ще боли...
Стоя и гледам, смея се
като в картина отстрани аз бягам тайничко след теб и дърпам я, крада от джоба ти в ръка и после уж по-пълно е, Е не, при мен е също празно, остави
Не, няма да я взимам аз при себе си Какво да правя с теб, кажи?
Целувам те и мисля "С теб аз нямам бъдеще" а мене ме прегръща океан на твоята душа и гледам аз как плувам с тази кърпичка: цялата обгърната във корабче, а кърпичката е платна
О, леле, толкова е откачено! Влюбвам се! Да те обичам искам, още да летя!  а не така -  от океанчето - сълзичка това е лоша, зла жена! Не съм аз лоша, зла жена обичам те и ще те обичам даже утре без платна
Вземи си кърпичката - твоя е и моята душа под твоята ръка ако успееш да ме укротиш ще бъда твоя Ако не - ти давам и си взимам свобода!  






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dancing1heart
Категория: Лични дневници
Прочетен: 191543
Постинги: 90
Коментари: 50
Гласове: 222
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930