Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2007 14:12 - Любими стихове от творчеството на Ваня Щерева
Автор: dancing1heart Категория: Изкуство   
Прочетен: 6640 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.02.2007 14:28



Искаш ли?


Искаш ли само аз да превзема твойте дни?
Искаш ли точно ти в мойте нощи да летиш?

Спрял за миг,не разбираш,
как така с мен си ти.
И не вярваш,в мен намираш
дори това,дето ти не си…

И не вярваш и гледаш щастливо
във някакъв транс-
стъпваш през погледи.
И флуиди прескачат безумно
в пространството-
чак те боли…

Оше миг-и намирам
в теб земя и мечти.
И сега аз разбирам,
че за теб точно се родих.

И не вярвам и гледам щастливо 
във някакъв транс-
стъпвам през погледи.
И флуиди прескачат 
безумно в пространството-
чак ме боли…


----------------------------------------------
Невероятно е! Много ми харесва. Песента на Ирина Флорин също е много хубава.

----------------------------------------------

Хладно пространство


Да нахълтваш нямаш право
тъй нахално в моя сън. 
Тръгвай си.От тук направо
през вратата и навън. 

Да ме каниш нямаш право
аз да идвам в твоя сън.
Ще сънуваш в черно-бяло,
Цветна аз за теб не съм.

Недей…Недей…Недей…

Припев:
И не искай от мене
твойте мисли да взема.
Настояваш напразно.
Пак те моля, недей.
Искаш слънчево време,
но защо ли от мене.
Аз съм хладно пространство.
Пак ти казвам.Недей.

Аз съм също дъжд пороен,
Летен ако бях поне,
Някак щях да отговоря
"да", когато мисля "не".

В себе си отмервам бури
Със часовник малко луд.
И сега ще те събудя,
за да не умреш от студ.

Припев 2:
Всъщност аз съм потребна,
само не и на тебе,
а на този, когото,
аз сама си реша…

-----------------------------------------

Чувствам се, все едно  аз говоря в "Хладно пространство"... Няма да ви кажа на кого.



Тагове:   Щерева,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. innersmile - още нещо любимо
09.03.2007 15:26
Щом става дума за Ваня Щерева,на мен любимото ми е това:

Червено

Вече не съм онази, онзи не си и ти!
Глупаво е да пазя точно тези дни.
Препятствия преминавах, да достигна теб.
Себе си заблуждавах, че всичко е наред.

Няма да моля, само ще мълча
своята роля вече изиграх.

Филм, забранен до 17 - знак червен.
Ти, ти не си позволен за мен.
Виж, тръгвам си! Всичко добро, приятен ден!
Ти, ти не си победен от мен...

Толкова си високо, почти недостижим.
Исках да те прескоча с погледа си син.
Но вече е червено между теб и мен
аз съм победена - ти си оттегчен.

Няма да плача, само ще мълча.
Просто няма начин.Точно така.

Не мога да споря с теб!
Не мога да преборя теб!
Не мога!

цитирай
2. dancing1heart - ;-)
20.03.2007 22:32
Много е хубаво, за първи път го прочетох. 10x! Ваня Щерева наистина има невероятен талант.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dancing1heart
Категория: Лични дневници
Прочетен: 191517
Постинги: 90
Коментари: 50
Гласове: 222
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930